Who is gonna save you when i am gone?

Efter en tredagars fylla kör jag nu på en nykter lördag och det är så galet skönt. Onsdag, torsdag och fredag har varit förbannat roliga dagar och kvällar.

Onsdagen blev det pizza och öl på världens grymmaste Grappa, torsdagen en spontan utgång efter jobbet med brudarna som var hysteriskt roligt. På fredagen körde vi en liten roadtrip till IKEA och på kvällen förfest och ännu en utgång på ett nyöppnat ställe här i Eskilstuna.

Så nu idag har jag knappt rört ett finger, behövligt. Robin är iväg och jag har nördat film hela kvällen, fick sällskap av Rasmus till filmen Faster, den var  helt OK!

Och nu ska jag slänga mig i sängen och linda in mig i vårat kingsize täcke, världens bästa köp!

Random bild på mig och Natalie!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Låter som du haft en riktigt grym helg ;D

2011-05-29 @ 16:23:56
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback