GHOST RIDERS IN THE SKY

Har haft en sinnesjukt rolig helg, som jag kommer kunna leva på länge. Fredagen blev mer lugn med förfest hos oss för att sedan ta oss vidare ner på stan och sitta på en uteservering.

På lördagen dock, kom Zara hit från Västerås för att ha en ordentlig festkväll där vi alla skulle köra stenhårt. Sagt och gjort, kul som ett svin hade jag. Det blev en riktigt grym förfest med fina vänner. Hamnade på Harrys och röjde, träffade roliga människor och vid stängning drog vi hem till oss igen och hade efterfest. Jag och Linus var dom som pallade trycket, eller ska jag kalla oss allmänt dumma i huvudet, då vi satt uppe och drack vin till 08:00!

Första bilden, jag och Linus, världens bästa killkompis! 



 

Kommentarer
Postat av: Estefany

Haha låter som det gick precis så som det borde gå till ;) Man lever ju bara en gång så lika bra och fylla det med massa glada och galna minnen ;D.



sv: haha inte nådigt! Det är det farliga med surfa på nätet. Har hänt mig flera gånger på natten att jag typ får sug efter godis eller nått annat som jag inte kan få tag på. haha

2011-05-16 @ 21:48:36
URL: http://mystuff.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback