YOU CAN FILL ME WITH YOUR POISON, IT’S NEVER GOING TO HURT ME

Får en stark ångest nu när jag snarkat i sängen alldeles för länge och inser att tiden blir för kort för att hinna med det jag egentligen borde göra. Prio ett är lägenheten som behöver storstädas, särskilt efter lördagens galet grymma inflyttningsfest, då runt 25 personer anslöt sig hem till oss för att festa ordentligt. Och vi som inte har så överdrivet stort vardagsrum, ni kan tänka er hur fullt det blev.

Jag har nog aldrig sett ett mer överfyllt vardagsrumsbord med burkar, flaskor och glas, och jag har nog heller aldrig upplevt ett så klibbigt köksgolv dagen efter. Fyfan! Men, det var det värt för så kul som jag hade, slår många helger om och om igen.

Lånade dessa bilder från Sofia, eftersom min kamera inte är bra nog att ens få vistas på fest.


Kommentarer
Postat av: Hanna Wild

sv; jaa, precis! tänk va tråkigt allt skulle vara då :-) Tack så mycket :-D

2011-03-29 @ 12:30:38
URL: http://hannawild.blogg.se/
Postat av: madelen

Ja det är fler som säger att jag borde börja blogga igen så jag kanske får ta och göra det då:)

Jaaa det måste vi! Då kan jag få se nya lägenheten också:)

2011-03-29 @ 14:15:16
URL: http://madelennn.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback