WE'RE THE CRUEL REGULATORS SMOKING CIGARO

Det känns i varenda kroppsdel, att det blev en grymt lyckad midsommarhelg. Jag är fortfarande bakfull och mitt huvud hänger inte med överhuvudtaget. Men det tyder enbart på att jag har haft roligt!

Vi var runt 15 vänner som samlades hemma hos Linda vid 13 tiden på fredagen, precis som förra året. Det är en perfekt plats att fira midsommar på och jag kunde inte haft det bättre, jag hade ett lyckorus inom mig hela tiden. Vi hade ett klassiskt knytkalas, så vi fyllde ett långbord med all mat vi hade med oss. Hela dagen bestod av mat, snaps, efterrätt, lekar, bad, dans och överdrivna mängder med öl. På kvällen drog vi iväg till en loge precis i närheten när det fanns DJ och hela köret. Och det bästa av allt, var att lördagen såg ungefär likadan ut. Fantastiskt kul!

Bild 1 - precis innan vi ska äta. Bild 2 - En lek vid matbordet och vi är snygga som få.


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Låter som en awesome midsommar babe ;D

2011-06-27 @ 14:50:13
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Tack sweets ;)

2011-06-28 @ 12:01:32
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback