IT'S A SMALL CRIME, AND I'VE GOT NO EXCUSE

Hej hopp, vad tråkig min blogg är. Och att skylla på det fina vädret går inte, för regnet öser ner utanför fönstret. Svensk sommar - jag gillar dig ändå. Och vad som har hänt sen förra veckan jag uppdaterade, är inte särskilt mycket. Mest jobb hela dagarna långa, men balkonghäng och en förjävligt rolig utgång var jag med om i onsdags i alla fall. Rebecca och Fiona spelade på Brasseriet så jag och Linus drog dit och dansade och ölade till stängning. Mindre roligt var det dagen efter då jag skulle upp tidigt för jobb.



Kommentarer
Postat av: Frixxie-Rock N Roll Heaven

SV: ja dom är ju det!! :D

Bra med dej såhär mitt i sommaren? :)

2011-07-19 @ 23:01:16
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/
Postat av: Frixxie-Rock N Roll Heaven

SV: ja dom är ju det!! :D

Bra med dej såhär mitt i sommaren? :)

2011-07-19 @ 23:01:19
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback