FOR YOU AND YOUR DENIAL

2011-07-12 @ 10:50:41 Category: Everyday life Comments: 2

Igår var en riktigt skön dag, förutom dom timmar jag jobbade för dom gick otroligt långsamt. Men innan jobbet fick jag besök av Linda, så det blev fika på balkongen. Och efter jobbet drog jag fort som satan ner i parken och träffade upp brudarna för ölhäng och musik, mysigt.

Drog hem tidigare än resten, jag har mensvecka och min migrän tycks inte vilja lämna mig ifred. Dra åt skogen vad ont i huvudet jag har, dygnet runt. Men för en gångs skull har jag inte spytt ur mig maginnehållet, än, och det tackar jag för. Synd bara att jag såg dubbelt större delen av dagen..

Här är en utav Robins presenter och våran nya familjemedlem föresten, ha ha ha! STÖRTCOOL!




Kommentarer
Postat av: Michaela

FY FAN VILKEN BALL FISK!

2011-07-12 @ 12:45:17
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: josefin

haha söööt fisk!!

2011-07-13 @ 21:52:53
URL: http://jcsl.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback