ONLY YOU CAN COOL MY DESIRE, I'M ON FIRE

2011-07-20 @ 21:48:03 Category: Rock n roll Comments: 1

Den här kvällen blev en riktig skitkväll. Jag som skulle umgås med mina damer, dricka gott och prata strunt, för att dra ner på en uteservering och bara ha det bra. Men icke, för i morse började helvetet. Jag vet inte vad som hände, men helt plötsligt satt jag på knä framför toaletten och spydde ur mig all vätska som fanns i kroppen, i alla fall som det kändes. Mådde konstigt nog bra igen efter, så jag tog mig ner på stan för en lunch med Linda, och lite shopping. Men sen började det igen, magen min är inte okej. Har så jävla ont och samma med huvudet, pain.

Hoppas fan inte att jag blir sjuk, nu när jag ska jobba långpass torsdag-fredag, och ha en kick-ass helg!

Så jag tröstar mig med oboy och min lista fullproppad med lugna, gamla godingar.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas du mår bättre! kram

2011-07-22 @ 23:02:37
URL: http://fins.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback