IN FLAMES - "I FEEL LIKE SHIT, BUT AT LEAST I FEEL SOMETHING"

2011-01-04 @ 15:49:08 Category: Rock n roll Comments: 3
Jag tror inte att jag är den enda som längtar något så förbannat mycket efter nytt material från In Flames, och om vi slipper någon form av försening kommer en ny platta att stå klar i maj-juni någon gång, vilket är helt otroligt grymt! Den 13 december gick dom ut med en jävligt intressant nyhet på deras hemsida, läs nedan:

"Ett av Sveriges allra största rockband gör gemensam sak med Sveriges största rockstation. Bandit Rock kommer att sända live varje morgon direkt från In Flames studio den 10-14 januari 2011 mitt under inspelningen av In Flames kommande album. Räkna med exklusiva intervjuer med bandmedlemmarna och en hel del överraskningar när Bollnäs-Martin och Sanna bosätter sig i IF Studios under en hel vecka."

Jag kommer definitivt lyssna!                                                                  Bilderna kommer i från >Rockfoto< och collaget är klickbart!



Kommentarer
Postat av: Estefany

Fan va sköjj! Grabbarna är ju minst sagt grymma



sv: ah kan tänka mig. Jag kan gå typ helt bananas inne i sånna butiker, men det ända som sen gör lite ont är ju att man också måste betala ganska mycket :P

2011-01-04 @ 20:05:01
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Michaela

Gosh man skulle ju vilja lyssna men skulle fan aldrig kunna pallra mig upp vid den tiden haha! Lär ju ändå "sparas" någonstans så man får väl lyssna i efterhand

2011-01-04 @ 21:58:58
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: Sickbitch

Tack som fan för gratulationen :D

2011-01-05 @ 15:53:43
URL: http://sickbitch.se

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback