ROUNDTRIP TO HELL AND BACK

Oherrejävlar, vilken kväll det var igår. Jag känner att jag har gjort mitt nu, om vi säger så. Efter ett grymt ölhäng i torsdags med fina vänner var det dags för fredagen, som egentligen skulle hållas i lugna banor. Men efter att Zara, drog hit till Eskilstuna på ren impuls, var det inte mycket annat vi kunde göra, än att bege oss ner i vinflaskan.

Sagt och gjort, vi hamnade till slut på Håpes, där det blev en och en annat god drink. Jag vet inte hur Zara gör, men nästan varje gång vi drar ut lyckas hon få med mig på att köpa gulliga frukt drinkar att svepa ner i alla dess färger..

En och en annan bild kommer ikväll, nu är det dags för jobb. Stay tuned!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback