HAUNTING FOR CLOSURE BUT THE STORY GOES ON

2010-11-16 @ 14:13:45 Category: Everyday life Comments: 2
Den vanliga helguppdateringen är på väg. Det känns som om helgen har varit rätt lång, har hunnit med ett och ett annat. Bland annat bowling och dubbel-utgång i fredags, tacokväll på lördagen och shopping på söndagen, då Robin tvingade med mig för att fixa julklappar (?), ångestframkallande som fan. Dock köpte jag äntligen ett kingsize täcke, samt två kuddar och ett lakan-set. För första gången i mitt liv ska jag i kväll när jag kommer hem bädda sängen med glädje!

Igår kväll satt Michaela och taggade mig som satan efter sommar & festival. Så tack snygging, nu kan jag inte tänka på annat!



Kommentarer
Postat av: Michaela

HAHA då är vi två. Jag ville smitta av mig så jag inte känner mig så ensam!

2010-11-16 @ 14:45:11
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Fred

Dubbel utgång? Innebär det en tupplur emellan? Nice med festival sommar... Nu smittade du av dig på mig me'

2010-11-16 @ 15:06:50
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback