Summertime

2010-03-01 @ 01:45:25 Category: Everyday life Comments: 0
Jag drömmer mig iväg en flygresa bort till soliga Turkiet jag besökt två gånger i rad (2008/2009) med grymma människor. Jag saknar det big time och skulle kunna göra vad som helst för att få packa en resväska full med tunna sommarkläder. Jag vill ligga i en skön solstol hela dagarna och dricka iskall öl för att sedan mot kvällen bege mig ut på en helgalen utekväll på sköna krogar och nattbada i skyhöga vågor.

Men bara det att komma iväg någonstans skulle vara så jävla skönt, därför kommer Göteborgsresan som vi ska på i helgen så jävla lägligt. Vi ska på bröllop och jag ska ha på mig finklänning(!!). Vad i helvete gick snett? Finklänning, är verkligen inte min grej någonstans, men vad gör man inte. Det kommer bli så sjukt skönt att komma iväg på en rolig helg i älskade Göteborg.

Jag och min stalker från senaste Turkietresan

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback