Still they find another way to put a different gun to our heads

2010-03-26 @ 11:03:52 Category: Everyday life Comments: 0
Jag har stark ångest för i kväll, kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra. Ska jag ha en lugn och nykter kväll eller fara ut på nya äventyr med alkohol i blodet? Ett egentligen inte så svårt beslut alls om man känner mig, men vafan.

Fördelar och nackdelar med en lugn kväll:
+ Ingen bakfylla kommer störa när jag vaknar
+  Jag kommer vara pigg inför morgondagens jobb
- Jag kommer antagligen ångra mig över att jag inte följde med
- Jag blir otroligt rastlös och uttråkad

Fördelar och nackdelar med en fest kväll:
+ Jag kommer få otroligt roligt med grymma tjejer
+ Alkohol kan aldrig bli fel
- Jag kommer slösa bort pengar
- Jag har inte en aning om vad jag skulle kunna ha på mig

Om jag ska vara ärlig, överväger fördelarna inför en festkväll. Inom några timmar ska jag ha bestämt mig!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback