Same old song and dance

2010-03-16 @ 18:11:07 Category: Everyday life Comments: 0
Ibland (och då menar jag ibland) lyckas min normala otur förvandlas till det motsatta. Problemet med mitt tågkort löste sig så vackert då Robins grymma chef ställde upp och tog med det till mig i Västerås. Vi kan alltid låtsas att det var enbart det han gjorde, och inte för att han ändå skulle till Västerås och jobba. Men som sagt, vi låtsas, blir häftigare så.

Nu ligger jag hemma i soffan och gapar efter mat, korvstroganoff och ris med andra ord. I högtalarna spelas bra låtar med Aerosmith och på tvn är det Joey. Mobilen ringde precis och efter samtalets slut insåg jag att jag ska jobba på lördag och söndag. Men än så länge är det bara tisdag och jag ska just nu i denna stund äta mat i mängder.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback