Nothing can hold me down

2010-03-10 @ 08:29:35 Category: Everyday life Comments: 1
Idag hoppas jag på en bättre dag än igår, då min morgon gick käpprätt åt helvete, och då överdriver jag inte. Jag tappade bland annat ut hela min skål med min frukostfil på en av våra bärbara datorer, och det var inte min..

Men!! Solen skiner, jag äter god frukost och jag har nyss plockat ur skinnjackan från garderoben där den hängt i några månader nu. Det kommer bli ett kärt återeseende! Idag har jag bara praktik till klockan fyra, därefter ska jag hem och ta det så lugnt jag bara kan. Men nu måste jag slänga i mig frukosten, om en kvart ska jag och min nya ring cykla till stationen.


Kommentarer
Postat av: michaela

Snygg ring på snygg tjej!

2010-03-10 @ 13:17:40
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback