My fear of being alone

2010-03-30 @ 15:18:41 Category: Everyday life Comments: 1
Jag har nyss ätit frukost, även om klockan precis har passerat tre. Den blev rätt sen då jag aldrig riktigt lyckades ta mig till affären för att handla, men till slut drog jag tag mig i nackskinnet och cyklade iväg. Bröd, mjölk, pålägg och spenat (till kvällens måltid som blir fisk och potatis med spenat) var det som stod på inköpslistan. Sen att  annat gott slank ner i korgen är en annan sak.

Jag känner mig jävligt förväntansfull idag, för i morgon kommer min karl hem och jag kan förmodligen inte längta mer än vad jag gör. Det har gått över två veckor sen vi sist sågs, snacka om att det kommer bli ett happy moment när han kliver in genom dörren.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hahah ja den är fan bäst! Och jag är så glad för din skull att Nisse kommer hem nu :)

2010-03-30 @ 20:33:51
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback