Damn girls

2010-03-01 @ 19:33:04 Category: Everyday life Comments: 0
Den här dagen har gått äckligt långsamt och den har inte varit fartfylld, om vi säger så. Jag bestämde mig för att vara duktig och städa mitt rum, dock plockade jag bara bort mina smutsiga kläder och strumpor från golvet och lät dammråttorna ligga kvar. Om min mamma får bestämma blir det antagligen en fortsättning följer i morgon.

Nu sitter jag i soffan och tittar på tv, till det äter jag världens godaste vitlöksbaguetter och dricker ett glas rött. Det känns inte helt fel för att vara en måndag om jag får säga det själv. Nu fattas bara en långdusch med helskrubbning av kroppen, jag luktar fortfarande unket från fredagens fylla.

Nej, nu ska jag smutta vidare på mitt vin för att sen hoppa in i duschen. Låter som en bra plan för kvällen!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback