4 words (to choke upon)

2010-06-21 @ 17:07:47 Category: Rock n roll Comments: 2
Söndagen igår var hur mysig som helst, precis som det ska vara ibland. Jag och Robin gjorde hemmalagad pizza med pepperoni och tittade på hyrfilm. Vi såg Funny People, som jag dock inte rekomenderar till någon, det var en besvikelse. Även om det var Adam Sandler som innehöll huvudrollen skrattade jag inte mer än en eller två gånger. Om någon undrar.

Jag har stora cravings efter att gå på ett stort liveband igen, känslan efter Kiss har fortfarande inte gått bort. Jag ryser fortfarande när jag slår på Beth på högsta volym. Så det var rätt passande när jag fick ett mejl i fredags om att Bullet For My Valentine kommer till Sverige igen i vinter. Biljetterna släpps i morgon, men jag känner inte att är vad jag har råd med just nu, men jag ska gå. Dom är helt underbara live, så varför inte se dom igen? Det är trots allt ett av mina favoritband, top 5.


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Konserter e fan d bästa som finns! :D

2010-06-21 @ 18:57:45
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hade jag haft pengar på kontot hade jag köpt biljett direkt, men pengarna är inte riktigt vän med mig den här månaden..

2010-06-22 @ 09:26:03
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback