Otursbarn

2010-06-16 @ 16:19:03 Category: Everyday life Comments: 2
Det känns jävligt irriterande att solen skiner just då när jag absolut inte kan ta mig ut och bättra på brännan. Jag kommer fortfarande att vara blek och fet när augusti är slut. Det sticker rätt hårt i ögonen, att när jag väl har tid att lägga mig i solen, så täcks den utav feta moln. Varför hatar han där uppe mig?

Nu ska jag strax dra ner på stan, ska följa med min bror och shoppa skor. Men jag ska även leta efter en ny digitalkamera. Den jag har nu duger inte! Om jag hittar någon, vet man aldrig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det som suger mest är att när solen lyser och man inte vill göra något annat än vara ute, då jobbar jag och när jag väl är ledig då har whom-ever-who-lives-up-there bestämt sig för att det ska va piss väder. -.-

2010-06-16 @ 17:59:36
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Michaela

Älskar bilden, puss på dig!

2010-06-16 @ 18:34:29
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback