Let me hear you scream

2010-06-22 @ 19:59:50 Category: Everyday life Comments: 3

Nu har jag äntligen fått mina papper från polisen angående en komplettering jag gjort på en anmälan om min stulna telefon. Det var då fan på tiden! Efter allt jävla krångel är jag så trött på allt som har med polisen att göra. Jag menar, vad fan är det för polis som säger att han inte orkar hjälpa mig för det är onödigt arbete? Skärpning!

Idag har även Bullet For My Valentine-biljetterna släppts, och om jag får säga det själv var priset inte alls så farligt. Hade väntat mig värre. Men jag har fortfarande kasst med pengar och måste hushålla med det lilla jag har, om jag ska överleva tills i slutet på juli. Nu taggar vi inför midsommar gott folk, som kommer bli så jävla grymt att det finns inte. Jag ska fira den med det skönaste folket hemma hos Linda vid hennes sjötomt med midsommarmat, grillat, 7-kamp, bad, öl och en jävla massa sprit.

Kommentarer
Postat av: ida

Sv: Tackar å mycket! Din är inte heller så dum, galet skööön (:

2010-06-22 @ 21:30:03
URL: http://washedkids.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad jag avskyr poliser alltså, var vittne till en misshandel på två av mina kompisar. Blev även utsatt själv men inte alls lika allvarligt, en av mina kompisar har tappat reflexerna i sin arm och har ont i bröstkorgen, men åtalet lades ner för att det inte fanns tillräckligt med bevis. Jag pekade ut vilka det var, det finns journaler från sjukhuset som visar tecken på skallskador osv. Nej fy fan, men jaga folk som laddar ner olagligt. Ja det har dom tid till..

2010-06-22 @ 22:34:45
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Eller hur! Att ladda ner olagligt är ju som att stjäla, men jag anser inte att det är ett dugg lika allvarligt som att misshandla någon osv. Nej, Sveriges rättssystem funkar nog inte riktigt som det ska. Hörde om en snubbe som kapat lastbilar blev frisläppt fastän det fanns DNA bevis på att det var just han som gjort det.. Jag tror dom flesta av dagens domare och åklagare inte har värst mycket bakom pannbenet om jag ska vara ärlig, man blir nästan mörk rädd när man hör hur dom sköter åtal ibland.

2010-06-22 @ 22:42:46
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback