It's just a great time in my life

Det är nästan en vecka sedan jag uppdaterade bloggen, så det har hänt massor med nämnvärda saker som jag inte kommer orka dra igenom. Men det mest nämnvärda måste förmodligen vara helgen, som var så sjukt jävla grym!

På fredagen körde vi i gång med en afterwork på Harrys, mat och öl stod på listan. Några timmar senare blev det parkhäng med öl och en hel drös med människor, väldigt kul. Vi slutade kvällen med att dra in på Royal Oak och dricka ännu mer öl!
På lördagen tog jag och mina underbara vänner oss ner till Sundbyholm och solade, badade (årets första dopp för min del) spelade fotboll, kastade frisbee och drack mängder av öl. På kvällen åkte vi hem till Linda, där blev det öl och kubb.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback