I'm the king of the night time world

Jag sitter i soffan, vilket jag har gjort mestadels utav dagen, på grund utav min jobbiga bakfylla. Men jag har i alla fall hunnit städa av mycket i huset inför fredagen, tror inte det är någon som läser min blogg, som inte vet vad som händer då, eftersom det är det enda jag skriver om just nu. Men jag längtar verkligen ihjäl mig som vilken annan idiot som ska ta studenten!

Gårdagen var verkligen grym. Min älskade klass och jag samlades hemma hos Zara och förfestade ihop innan vi tog bussen in till stan för utgång på Pluto. Det var galet och sjukt mycket folk, men så jävla roligt. Studentsånger, dans och lekar! Vi gick all-in och det känns idag, precis som det ska.

Kommentarer
Postat av: Sandra

de samma!

2010-06-10 @ 11:04:23
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback