You lost me, fuckers

2010-07-07 @ 22:29:34 Category: Everyday life Comments: 1

Har äntligen fått lite fritid för att uppdatera bloggen och snoka runt på andra bloggar. Jag har nyss pussat Robin hej då, han tog sin motorcykel och stack. Killen fick motorcykelkörkort igår och idag fyllde han 22 år. Det firade vi med god mat och hemmagjord tårta. Så både igår och idag har vi varit ute och glidit med Robins och Björns motorcyklar, vilket är helt underbart. Just nu finns det inget bättre! Jag längtar så jävla pissmycket att jag snart spricker tills jag också kan ta motorcykelkort.

Förutom det, så har jag även jobbat idag. Och hör och häpna, efter ett halvår har jag äntligen fått en ny telefon efter förlusten i vintras. The Phone House kan ta sig i arslet, dom har förlorat hela vår familj som kunder, så jävla svinigt och idiotiskt som dom har betett sig är fan sjukt. Så lång tid det har tagit är galet. Hela jävla personalstyrkan - kyss mig i arslet!


Jag är så glad att jag har dig, världens bästa kille.


Kommentarer
Postat av: rose

ny blogg här!

2010-07-12 @ 22:50:30
URL: http://roset.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback