In his arms she fell as her hair came down

2010-07-23 @ 00:05:11 Category: Everyday life Comments: 3
Jag har haft det rätt jobbigt dom senaste dagarna, jag är ett levande pms-vrak på två ben. Det är så illa att jag ligger här och skäms för mitt beteende, jag behandlar min familj och pojkvän som gammal smutstvätt. Men förhoppningsvis går det över. Ibland är inte allt sådär jävla bra, ibland ligger jag ner på backen och krälar precis som alla andra. Det var bara min tur den här gången. Men det löser sig, det gör det alltid. Jag ska ha en mysig helg med öl och mina absolut största favoriter, det finns ingen chans att jag kommer må dåligt på måndag. Ingen chans!

Jag har precis tittat klart på The Last Song, en film värd att se. Jag satt med toarullen i full beredskap och torkade tårarna som kom likt en vattenspridare. Det var länge sen, jag bara låg ner i sängen med min bärbara dator och tittade på en bra film. Det är så förbannat skönt att bara ligga här ensam med stjärten i vädret. Men snart är det dags att sova, jag har två dagars jobb framför mig innan jag kan njuta fullt ut av helgen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag såg också på The Last Song igår/inatt och fy fan vilken film!

2010-07-23 @ 09:42:13
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åh gud jag måste se den! Miss you babe

2010-07-23 @ 12:50:15
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jag med. Det gjorde så jävla ont i halsen, så mycket grät jag! x)

2010-07-23 @ 16:23:08
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback