Play some rocksongs, dude

2010-02-09 @ 20:59:24 Category: Everyday life Comments: 2
Jag vet fan inte vad jag har gett mig in på, men för fem minuter sen slängde jag i rester av mammas blondering i håret, kommer antingen bli fläckigt eller orange, men jag orkar fan inte bry mig. "Det är bara hår" och egentligen hela anledningen till varför man ser ut som man gör, men vafan, man får väl vara lite impulsiv.

Idag har jag varit trött som ett djur, som vanligt, och timmarna har gått plågsamt långtsamt, hänger ni med? Jag känner mig riktigt dryg och övertrött, men måste hålla mig vaken tills programmet "Vinterspelen i Åre" börjar, känner att det kan bli grymt rolig tv.

Förutom det tänkte jag bara slänge ner ytterligare ett klagomål på ett bandsläpp Peace and Love slängde fram idag. Helvete, helvete och helvete igen vad uselt det var. Snart kommer jag boka en biljett till antingen Arvikafestivalen eller Metaltown, skulle egentligen vilja gå på båda men pengabristen förstör det mesta i dagens läge. Som vanligt, eller hur Michaela och resten av Sveriges befolkning?

Nej tacka vet jag Mötley Crüe, släng in dom på en festival i år igen. Gillar inte att dom ska till Sonisphere som är svindyrt och bara en dag. Fan också, jag vill se dom igen, nu.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hata hata hata pengar! Haha

2010-02-09 @ 21:52:56
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hatar att allting ska kosta pengar .__.

Det var ju bara ett band som jag lyssnar på som P&L släppte, och dom ska på West Coast Riot också.

2010-02-10 @ 17:06:53
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback