Love the hardest way

2010-02-08 @ 19:28:45 Category: Rock n roll Comments: 0
Jag har god lust att skjuta av mig huvudet, helvete vad trött jag är, det är inte nådigt. Jag kunde inte somna igår kväll och slog i stället på en film, The Proposal, som för övrigt var grym. På grund av det somnade jag inte förens vid tvåtaget i natt, vilket resulterade en plågsam morgon när alarmet slog igång vid sju i morse.

Jag jobbade till fem idag, lyckans ost då jag var helt säker på att jag slutade sju. Nu väntar jag på mat och ur högtalarna spelas ett sprillans nytt album, jag talar om HIM - Screamworks: Love in Theory and Practice. Jag gillar plattan stenhårt och ändå har jag inte hunnit lyssna igenom alla låtar.

Denna kväll ska jag inte ens resa mig ur soffan, jag ska bara ligga här, lyssna på musik och bli värmd av brasan som är två meter i från mig. Måste påpeka det att måndagskvällar är rätt så underbara ibland.

HIM - Disarm Me, With Your Loneliness


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback