The city of black and white

2010-02-22 @ 21:37:59 Category: Everyday life Comments: 0
Blev blev ingen bio i fredags, både jag och Robin var helt slut så vi låg kvar i sängen hela kvällen och tittade på film, jag tror klockan precis hade passerat 22:00 när jag somnade. För att vara extra tydlig, det var fredag och klockan var ungefär tio när jag somnade (?). Det kändes sjukt, men skönt. 

Lördagen blev även den en ligga-kvar-i-sängen dag. Men på kvällen var det födelsedagsfest som gällde. Det kändes underbart att få knäppa den första ölen, alltid lika gott. Men natten ska vi då fan inte ens tala om, det var omöjligt att få tag i en av dom få taxibilarna som rullade, bussarna var inställda och ingen skjuts hem gick att få tag i. Jag och Robin promenerade ute i kylan där det bjöds på småspik i luften som gav en ordentliga käftsmällar. Helvete, den där snöstormen var fan inte okej. Jag har aldrig frysit så mycket i hela mitt liv, jag var blå.

På söndagen var det min uppgift som flickvän att ta hand om min allt för febriga pojkvän. Jag har aldrig varit med om en människa som har varit så varm. Det gjorde helt seriöst ont att röra honom och att krama honom var bara att glömma.

Nu ska jag duscha bort en lördagsfylla eftersom jag inte hunnit gjort det. Jag känner en frän doft av alkohol, något surt, fotsvett, unket hår och cigarettrök.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback