You don't wanna hurt me, but you want to see how deep the bullet lies.

2010-02-11 @ 21:17:26 Category: Everyday life Comments: 2

Min dröm i natt går knappt att beskriva i rättvisans ord, men om jag ger det ett försök skulle jag säga att den var helt jävla galet underbar. Jag ryser av bara tanken om jag ska vara ärlig. Den utspelade sig i fantastiska Los Angeles där jag och mina vänner festade hårt med Mötley Crue (älskade Mötley Crüe), och inte bara det, vi röjde satan till deras konsert som vipgäster och blev även uppkallade på scen och fick sjunga med i låten Primal Scream som deras sexiga backsingers i polisdräkt. Ni som är lika intresserade av Mötley Crüe som jag, vet vad jag talar om. Helvete, varför kan inte drömmar bli verklighet?

Jag blir depprimerad när jag tänker på att jag bor som en annan medelmåtta i Sverige, vad fan nu det är för liv egentligen. Jag vill turnera med ett band runt hela världen och inte bry mig om något annat än att ha kul.
Det vore inte fel alls.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sverige suger fan! Jag vill till USA och hänga med snygga rockers, eller varför inte snygga dudes med schysst åk och olagliga streetrace!

2010-02-12 @ 11:54:15
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sanna

Träffade och festade med dom senast de var i sverige. Mycket trevliga ;)

2010-02-20 @ 17:24:37

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback