This is why i hate my life sometimes

2010-02-24 @ 19:20:29 Category: Everyday life Comments: 0

För att göra en sak klar, så ignorerar jag inte alla dom sms jag får, för hade jag velat svara hade jag gjort det. Nu är det så att den telefon som jag har tillfälligt inte riktigt fungerar som jag vill. Det vill säga, det går inte att skicka sms av någon konstig jävla anledning. Jag kan ringa, men inte skicka sms. Väldigt märkligt, men det är ren fakta. Men som tur är har jag fått mina papper från polisen nu, så det är bara för mig att traska ner och hämta ut en ny, men (!!) om det nu vore så lätt hade jag gjort det. Problemet är att det hinner stänga innan jag ens har kommit hem från praktiken. Sånt här kan göra mig jävligt förbannad ibland.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback