This is a sticky situation

2010-02-25 @ 19:57:27 Category: Everyday life Comments: 0

Självklart var mitt tåg hem idag inställt och en buss fick komma till ersättning lite mer än en halvtimme senare. Jag hatar att åka buss, det är så vidrigt tråkigt och går långsamt. Men nu är jag hemma igen efter ännu en dag på praktiken, det är bara i morgon och veckan efter lovet kvar, vilket inte är mycket alls. Känns jävligt tråkigt eftersom jag trivs som fan på Village, tillbringar hellre mina dagar där än i skolan. Men nu är det inte långt kvar, läskigt men skönt! 11 juni.

Har fått reda på mycket roligt idag men tyvärr är det mesta sånt som fortfarande är hemligt och osäkert, och kanske lite för privat än så länge. Men en sak jag kan och tänker ta upp, är att Danko Jones kommer släppa ännu ett nytt album i Maj, Below The Belt, är inte det helt jävla sjukt underbart? Jag längtar spänt! Dessutom kommer dom till Putte i parken 28/7-31/7, jag vill se dom men tycker starkt att dom kan komma till Arvikafestivalen i stället!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback