Tell me when you hear my silence cause there's a possibility i wouldn't know

2010-02-03 @ 13:48:01 Category: Everyday life Comments: 2

Jag äter popcorn, för det får man göra när man är sjuk och absolut inte har något annat att göra. Jag tycker faktiskt lite synd om mig själv, för migrän och allt den för med sig är fan inte roligt. Jag orkar knappt stå upp, det finns ingen ork, allt tar emot. Mina drömmar i natt har varit jobbiga, jag har vaknat upp ett tiotal gånger i kaosartade panikattacker. Åt helvete med det, nu ska jag försöka somna till ljudet av Lykke Li - Let it fall som är ett sådant där konstigt undantag inom min musiksmak.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Lykke Li är faktiskt riktigt bra

2010-02-03 @ 17:30:30
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: johanna petterssssssson dåva

Lykke Li är en riktig kvinna.

2010-02-03 @ 19:14:34

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback