Primal scream and shout, tear that sucker down

2010-02-12 @ 22:41:58 Category: Everyday life Comments: 0

Jag sitter hemma hos Linus, och har gjort det sen jag kom med tåget från Västerås. Han lagade mat åt mig, det blev jävligt exklusivt ska ni veta, köttbullar och makaroner. Jag klagar inte! Vi har nyss tryckt i oss en påse med Cheez Ballz och en 2 liters cola till en film, case 39. Den var bra, kanske lite lagom överdriven stundtals men det gjorde ingenting. Nu har även Robin joinat våran kvällsklubb, och dom spelar ett skate spel på x-box, som jag är alldeles för bra för.. Säger vi.

Jag klippte mig idag, fick rabatt till och med på grund av att jag glömde ta av mig min namnbricka från Village. Inte illa pinkat alls. Jag blev inte av med allt för mycket hår, tack och lov, men jag känner mig alltid lika naken efter ett frisörbesök. Jag kom i alla fall inte hem skrikandes med gråten i halsen, som man gjort så många gånger förr.


Jag lyssnar på Nikki Sixx egna radiostation och är trött, klockan är bara halv elva men jag skulle kunna gå och lägga mig nu och vakna i morgon kväll. Jag behöver hjälp av mina två dudes här bredvid mig för att inte somna, wish them good luck!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback