Nobody gets me but you

2010-02-01 @ 12:24:32 Category: Everyday life Comments: 1
Jag har fruktansvärt ont i huvudet, min kropp är seg och jag blir aldrig riktigt pigg hur mycket jag än sover. Jag har precis smackat i mig några skivor baguetter och ett glas oboy, känner mig nöjd. Men strax ska jag hoppa in i duschen, det var några dagar sen sist, för lite senare ska jag sitta på tåget mot Eskilstuna. Jag och Robin ska på lägenhetsvisning, och om lägenheten är lika fin som bilderna visar kommer jag förmodligen bli förälskad på nytt, i alla fall i köket (köket är det viktigaste för mig).

Uppdataterar senare i kväll om hur det gick och även om min helg som var helt jävla grym.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är fan spänd för din (er) skull haha. Vill höra allt sen!

2010-02-01 @ 13:44:11
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback