I'm stuck on the ground, i thought i could fly, so why did i drown?

2010-02-18 @ 23:20:55 Category: Everyday life Comments: 1
Jag har precis bäddat ner mig i sängen efter att ha borstat tänderna och tvättat bort sminket. Kom just på att jag borde smörja in ansiktet också, men jag hittar inte kraften till att resa mig upp. Sen jag kom hem runt sjutaget har jag konstant tittat på flera avsnitt av The Vampire Diaries, en så sjukt grym serie man inte kan få nog av. Hade det inte varit för att jag ska upp i morgon på praktik, skulle jag antagligen ligga hela natten, eller i alla fall tills avsnitten från säsong ett tog slut. En vuxenpoäng till mig, lite självdiciplin har jag allt.

Dagen idag har gått äckligt långsamt, till och med den lilla halvtimmes lunch jag har gick långtsamt, och då är det illa. Hittade ett par sjukt snygga solglasögon med nitar jag ville ta med mig hem, men min pengakris ryckte mig i nackskinnet och sa ifrån.

Det var min dag, inget viktigt alls i princip. Fast jag kom precis på att jag skulle tillägna detta inlägg åt någon, men jag har glömt bort till vem, det var antagligen ingen viktig.. (jag kommer få äta upp det här).

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra är sööööööööööööööööööööööööööt

2010-02-18 @ 23:36:07

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback