I want to scream out and make som noise

2010-02-17 @ 18:37:36 Category: Everyday life Comments: 0

Mitt hår är snuskigt flottigt då jag inte orkade ta mig upp ur sängen i morse när väckarklockan ringde. Jag låg kvar alldeles för länge och därför hann jag inte med att duscha, vilket jag egentligen var tvungen att göra. Men det fungerade ändå, ett stort diadem och uppsatt hår, så räddar man vilken dag som helst. Annars så har dagen gått fort, jag träffade bland annat upp Robin för att luncha, sen hade jag praktik till fyra och tog där efter tåget hem. Tågresorna nu för tiden suger när jag inte har någon telefon jag kan underhålla mig med. Igår på tågresan hem stirrade jag mig blindt på en halvtom MER-flaska i apelsinsmak, idag fastnade mina ögon på en man vars fötter var klädda med strumpor det stod LOVE på, det kändes fan inte okej.

Nu ska jag snart surpla i mig soppa som är kvällens måltid, helvete vad gott. Till det tänker jag titta på Vänner och njuta av tiden jag är ensam hemma. Det är tyst och skönt, det vill säga, ingen som tjatar.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback