For you i keep my legs apart and forget about my tainted heart

2010-02-04 @ 00:53:44 Category: Everyday life Comments: 0
Klockan börjar närma sig ett och jag är fortfarande vaken. Anledning? Mensvärk. Tack för upplysningen Sandra, tänker ni. Som om min ständiga huvudvärk och yrsel inte skulle vara nog. Men jag överlever, jag har ett antal filmer liggandes på min dator. Jag tittade faktiskt precis på en som heter Jolene. Den var riktigt bra, spännande och intressant på alla sätt man kan tänka sig. En film ni måste se om ni inte gjort det än, jag älskade den. Jag var väldigt skeptisk när jag läste om handlingen, men tro mig, den är sevärd.

"Redan som 15-åring gifter sig Jolene med Mickey Holler för att slippa ifrån sitt senaste outhärdliga fosterhem. Det blir inledningen till en tio år lång resa kantad av kärlek och sorger. Hon drar från delstat till delstat och från förhållande till förhållande, men "Jolene" är en berättelse om en överlevare vars vilja och livsglädje segrar mot alla odds"


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback