I want it all, i have it all

2010-08-09 @ 21:51:01 Category: Everyday life Comments: 3
Det blev ingen uppdatering igår, men det har ni förhoppningsvis full förståelse för om jag säger att jag storpluggade hela kvällen. Och ännu bättre är det att pinan lönade sig idag, då jag klarade teorin till körkortet. Förhoppningsvis har jag ett körkort i min hand snart, om allt går bra på uppkörningen sen. Håll tummarna för mig, snyggingar.

För att berätta något om helgen var den sjukt jävla bra. Vi åkte som sagt till Michaela&Micke redan i torsdags, vilket resulterade i en jättetrevlig kväll med öl och livliga diskutioner. På fredagen tog vi oss in till Skärholmen för shopping av kvällens outfit och presenter till Michaela (jag måste ladda upp videon på Michaelas presentöppning från mig, Robin och Micke, love it). Kvällen var så sjukt jävla rolig, har inte haft en sån där bra kväll på länge. Ett stort gäng på 30 personer, den kunde verkligen inte blivit bättre. Klockan var över sex när jag intog min plats i sängen. Den stora smällen fick vi alla ta på lördagen, helvete vad bakfull jag var. Men, fyfan vad värt det var, för kvällar som dessa är det fan svårt att få tag i.


Kommentarer
Postat av: Michaela

JA fy fan vad grymt det var! Haha usch inte den videon

2010-08-09 @ 22:03:10
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Låter som en jävligt bra kväll du ;D

2010-08-10 @ 14:33:17
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: sofia

Nämen grattis tjejen. Då hoppas jag att uppkörningen går lika bra :D

2010-08-10 @ 19:52:56
URL: http://fotini.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback