TO ALL OF YOU WHO'VE WRONGED ME, I AM, I AM A ZOMBIE

2010-08-24 @ 22:30:53 Category: Everyday life Comments: 0

Fuck, vad dålig jag är på att uppdatera bloggen. Men ingen är förhoppningsvis lidande. Jag får bara sådan jävla ångest varje gång jag klickar in mig på blogg.se för att skriva ner ett nytt inlägg, som gör att jag raderar hela skiten och loggar ut. Men den här gången kanske, kanske jag lyckas.

Dagen idag har varit grym, träffade upp min snygga vän Linda och tog en runda på stan. Jag fick med mig två ringar från JC (min samling av ringar börjar bli stor, klagar då fan inte) och boken Ett Snyggt Lik (uppföljaren till Levande Begravd) Det blev även en lång stund inne på Waynes då vi både lunchade och tog en fika efteråt. Sedan fortsatte vi vidare hem och tittade på Fångarna På Fortet, hur grymt är det inte att det har börjat igen?

Nu väntar jag på att Robin ska komma hem. Eller egentligen längtar jag mer efter att han ska komma hem med nya tamponger. Skrattar högt åt att han måste handla dom, vilket är det värsta han vet. Så länge lyssnar jag på The Pretty Reckless och snygga Taylor Momsen med hennes snuskigt sköna röst!

The Pretty Reckless - Zombie (LIVE)



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback