SAY: YEAH! YEAH! YEAH!

2010-08-26 @ 23:41:39 Category: Everyday life Comments: 3
Jag borde verkligen ta tag i min sömn nu om jag ska orka ta mig till jobbet i morgon för att öppna butiken. Men innan jag sätter mig i bilen mot Västerås ska jag och mamma ut och äta frukost på något mysigt café. Låter som en grym start på dagen, även om det betyder att jag måste kliva upp omänskligt tidigt.. Hela min helg kommer bli konstigt nykter, vad fan har hänt? Nej, jag har inte blivit sjuk. Men jag känner verkligen att jag behöver hålla mig borta från alkoholen, för jag har fan supit bort varenda hjärncell snart. Så att vila upp sig en hel helg låter väl inte helt galet? Hm!

För övrigt längtar jag galet mycket efter september, slå mig inte nu, men fan vad underbart när alla serier drar igång igen. Första avsnittet på en ny serie, med en kopp te och en filt är fan magiskt. Jag har skrivit upp i min almenacka när allt drar igång.

Vampire Diaries 9/9 One Tree Hill 14/9 Cougar Town 22/9 Grey's Anatomy 23/9 Desperate Housewives 27/9

Kommentarer
Postat av: Maja

Tjoho, nu har jag hittat tillbaka hit.. igen :)

Btw, kul o träffa dig på Harrys :) , var ju ett tag sen sist.

2010-08-27 @ 00:42:38
Postat av: Sandra

Haaallåååå! HÄRLIGT!

Jaaaa, det var ju grymt kul. Vi måste verkligen ses mer!! ;)

2010-08-27 @ 11:36:36
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Linnea

Greys är ju 2die4!

2010-08-27 @ 22:00:36
URL: http://deadsong.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback