Beautiful and dangerous

Det är med stor lättnad jag säger, äntligen! Det har inte fungerat att logga in på blogg.se på hela dagen och min skrivlust har legat på högsta nivå. Jag har velat berätta om hur jävla kul jag hade det på studentkryssningen, tisdag-onsdag. Det var ett sjujävla röj rakt igenom och jag tror inte riktigt min kropp har återhämtat sig än. Det började med buffé och gratis alkohol, för att sedan fortsätta till taxfreen och inhandla båtresans drycker. Dyrt var det, men helvete vad gott det var. Min och Zaras hytt hade förmodligen den grymmaste förfesten av alla, det var hög musik som pumpades ur högtalarna och mycket och roligt folk. Kunde inte bli bättre! Fulla och glada drog vi vidare mot dansgolven för att skaka våra rumpor fasta hela jävla natten lång. Några få timmars sömn blev det runt sjusnåret, för att sedan fortsätta med tacobuffé, mer alkohol och dans. Oturligt nog finns det ingen bra bild på våran överfulla hytt eller under allt drag på dansgolvet. Men det är när man har som mest kul som kameran faller i glömska.

























Kommentarer
Postat av: Michaela

Och du är lika snygg som alltid. Puss!

2010-04-09 @ 21:41:47
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback