Beautiful pain

Jag har precis tryckt i mig två korvar utan bröd i hopp om att stilla min hunger en gnutta. Det här med bakfylla är farligt, jag är snuskigt hungrig men när maten väl står på bordet vill man enbart stoppa fingrarna i halsen. Den här dagen kan fara käpprätt åt helvete. Inte nog med att de tär söndag och den naturliga bakfyllan hänger i luften, så får jag även dras med en förjävlig mensvärk. Det här är inte okej!

I fredags blev det soffhäng med öl och chips, tillsammans med Michaela, Micke och Robin. Jag var trött som ett djur efter en vecka full av stress. Men vi hade i alla fall riktigt trevligt, som alltid. På dagen igår hängde jag och Michaela i solen med årets första mjukglass och cola. På kvällen var det födelsedagsfest här hemma som blev ett jävla drag. För mig var det här att ha en lugn helg, om det stämmer med vad andra gör är en annan femma. Nu ska jag dö i soffan!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback