So happy i could die

2010-04-02 @ 15:56:18 Category: Everyday life Comments: 1
Sitter hemma hos Robin nu, ensam och övergiven, skulle man kunna säga. Han är iväg på påskbord, men jag ska snart iväg jag med, till Linda. Det blir förhoppningsvis en relativt lugn kväll då min hälsa inte är på topp, min hosta är hemsk och halsen gör ont. Måste vara fit for fight på tisdag då det är dags för studentkryssning! I alla fall, dom här dagarna sen Robin har kommit hem har varit minst sagt underbara. Kramar och pussar i överflöd, något man verkligen inte kan tacka nej till.

Nu ska jag klä på mig, föna håret och göra mig redo! Suck it fuckers!

Kommentarer
Postat av: zara

du kan va knasig:D

2010-04-02 @ 21:16:27
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback