Lips of candy

2010-04-23 @ 14:01:43 Category: Pictures Comments: 1
Nu är vi äntligen klara med fotograferingen, äntligen! Naturligtvis har min stresshuvudvärk inte försvunnit, så jag känner mig inte allt för pigg. Men jag försöker hålla humöret uppe. Känns skönt att det bara är redigeringen som återstår, vilket jag tycker är grymt kul. Satt i flera timmar igår, och har bestämt mig för att fortsätta när jag kommer hem idag. I alla fall tills Robin kommer i kväll.

Här är en bild. Understryker att det här inte är en bild som ska vara med på utställningen. Det här är bara en ledtråd, så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Även Micke och Michaela kommer idag :)

2010-04-23 @ 18:15:25
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback