Death is just a feeling

Jag ligger just nu hemma i min säng igen, det var lika tufft som vanligt att pussa Robin hej då. Jag har jag stora problem med att låta min tatuering vara i fred. Det kliar så inåt helvete att jag fan inte vet vart jag ska ta vägen. Jag smiskar den lite lätt för att det ska försvinna, men det kliar bara mer. Läk nu fort, så jag slipper detta plågeri. Jag är den som inte kan låta bli att klia, alla mina myggbett på sommaren blir snabbt blodiga. Men nu får jag verkligen inte!

Helgen har varit så jävla grym, precis som hela påsklovet. Fredagen vet ni redan om men lördagen däremot, där kan jag berätta något kortfattat. Vi samlades i alla fall hos Linus, mina vänner och jag, för att snacka skit och dricka öl. När hungern blev för jobbig och ölen började ta slut tog vi oss ner på stan för att äta en fet kebabtallrik. Det smakade röv, för övrigt. Ska aldrig mer gå dit. Men när man är hungrig, så funkar det mesta. Senare fick jag möta upp min fulla pojkvän och hoppa in i en taxi för hemfärd. Nu ska jag sova, eller i alla fall försöka. Suck it up!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja inte fan var kebaben speciellt god där i alla fall hahah

2010-04-12 @ 10:28:37
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Linda

Därför äter man inte kebab. Att ni inte lär er. Chicken nuggets, det var mycket godare!

2010-04-12 @ 12:10:00
URL: http://trophyeyes.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback