Life's a bitch

2009-09-16 @ 09:45:56 Category: Everyday life Comments: 0
Ny dag, vilket betyder onsdag. Känns rätt okej faktiskt, eftersom jag slutar redan vid lunch. Vi har fotografiskbild och jag skriver om fotohistorian kring 1980-talet tillsammans med Zara, inte kul för fem öre. Men jag kämpar, för en gångs skull kanske det vore bra om man fick till ett arbete som man lagt ner tid på.

Men idag är det en sådan där dag då jag måste göra tråkiga saker, som att plugga och packa. Jag vill bara skrika NEJ och gömma mig under täcket. Jag har kommit in i en period där jag bara känner ångest. Den kommer så fort jag kommer hem och då vill jag fan bara lägga mig ner och dö. Jag vet inte hur jag ska orka med allt det här som kommer i mitt liv nu framöver, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Gråten sitter i halsen, konstant.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback