The sweetest thing i ever tasted

2009-09-11 @ 10:11:23 Category: Everyday life Comments: 1
Det är fredag idag, och jag är ledig. Jag hade som planerat att sova ut länge, men vaknar i stället i samma veva som Robin drar till jobbet, klockan sju i morse. Sen dess har jag legat vaken utan sömn, spelat spel på mobilen, konstant sms;at med Linus och kollat på tv-shop. Otroligt spännande!

Nu har jag i alla fall tagit mig upp från sängen och hamnat här, och i stället för att äta en ordentlig frukost plockade jag fram gårdagens rester av saltlakritst som jag blev tvungen att inhandla då jag fick det där suget som är omöjligt att motstå. Det finns nog inget bättre än godis på morgonen. När jag var liten, var det en ständig tävling med Micke och Mattias att hinna upp på söndagen och äta upp lördagsgodiset innan någon hann före. Och fyhelvete vad sur man blev, om man såg att skålen var tom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha, ja så jävla sur man blev om nån hade ätit upp de :D

2009-09-11 @ 13:53:05
URL: http://kalsson.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback