The frustration, it's a regular thing

2009-09-10 @ 10:04:51 Category: Everyday life Comments: 0

Nu har jag precis vaknat och det känns så bra, jag älskar att ha sovmorgon. Synd bara att kursen jag egentligen ska ha nu, antagligen drar igång nästa vecka. Jag skulle lätt kunna göra det här till en vana. Och jag ska inte klaga egentligen, eftersom att jag kommer vara ledig varje fredag hela hösten.

Igår var en skitdag, jag tycker nästan synd om Robin och min familj som fick stå ut med mig, jävla pmsbarn. Idag ska jag försöka att vara på bättre humör, men det är ju inte alltid så lätt. Särskilt inte när allt är kaos just nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen och stå där tills hela jag ser ut som ett russin.
Vi hörs senare, nu jävlar ska jag hålla mig glad!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback