Stand up and shout

2009-09-24 @ 10:40:42 Category: Everyday life Comments: 1
Det blev ingen uppdatering igår, tiden fanns inte riktigt där. Efter att jag vaknat vid elva var det bara att stiga upp och äta en ordentlig frukost, för att sedan ta vägen mot Hallsta och fortsätta städa ur lägenheten. Vi var hemma igen lagom till Idol, så det blev en rätt jobbig dag. Jag hatar att städa!

På kvällen tittade jag på filmen Rockstar, och bara för det har jag den underbara låten Steel Dragon - Stand Up And Shout på hjärnan. Just det där härliga skriket, jag ryser av bara tanken, låten är så äckligt jävla bra!

Nu har vi projektarbete och jag håller på att somna, det blev inte många timmarns sömn inatt. På eftermiddagen har vi Engelska C och därefter, kan jag jubla ordentligt, för jag har helg.

Stand up and shouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!

Kommentarer
Postat av: michaela

Alltså sånt är så jävla läskigt haha! Jag kan typ få världens chock om man är med om sånt haha

2009-09-24 @ 12:31:31
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback