Somehow i found a way to get lost in you

2009-09-24 @ 19:11:02 Category: Everyday life Comments: 2

En kopp te, en bärbar dator, en soffa, en filt och en jävla massa musik på det! Jag känner hur mysfaktorn stiger upp till högsta nivå. Här tänker jag spendera hela min kväll, var så säker. Det enda som fattas är min älskade pojkvän och förbannat mycket kramar. Men jag nöjer mig för i kväll, för i morgon har vi planerat att bara ta det lugnt, ensamma, för det var länge sen. Så för en gångs skull kanske man får en nykter helg. Understryk kanske.

När ord blir till musik, när musik blir till kärlek.

Three Days Grace - Lost In You


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh, Lost in you är ju en av de bästa från nya plattan!

2009-09-24 @ 19:24:42
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åh ja, så sjukt bra är den. Älskar texten och allt. Fy helvete alltså

2009-09-24 @ 19:59:17
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback