Sex on the beach

2009-09-07 @ 10:48:21 Category: Everyday life Comments: 1

Nu sitter jag i våran älskade skola och har lektion, har ingen aning om vilken det är, men vi ska göra en grafisk design till en nyuppfunnen vattenflaska, otroligt kul, nej. Jag och Zara jobbar otroligt flitigt, dvs att vi inte ens har börjat. Vi tycker om att göra allt i sista sekund, det är våran image.

Efter skolan har jag planerat att fixa lite smågrejer, som att växla tillbaka pengar som blev över från Turkiet (glömde hemma) och hämta ut mina skor som varit inne på lagning, samt kolla efter en ny telefon. Igårkväll fick jag panik på den jag har nu, så det här funkar inte längre. En ny behövs snarast.

Nu är det bara 40 minuter kvar tills allt ska redovisas, dags att sätta igång!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Känner igen det där. Jag jobbade likadant! :P



Men du, jag saknar dig pysen :(

2009-09-07 @ 13:44:52

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback