Say it's okey

2009-09-30 @ 09:22:12 Category: Everyday life Comments: 1

Helvete vad kallt det är ute, snorkråkorna fryser för fan till is. När jag och Zara skulle cykla till bussen i morse på min cykel som tydligen inte hade någon luft i bakhjulet, så höll våra fingrar på att trilla av. God damn, skulle tagit med mig ett par vantar.

Gårdagen var i alla fall riktigt mysig. Vi tog en promenad hem som var helt sinnesjukt rolig, åkte till affären och handlade, vi åt god mat, bakade blåbärspaj som vi njöt av till idol. När kvällen var framme tog vi med oss min bärbara dator till sängen och bäddade ner oss till en bra film. Sen somnade vi gott!

Vi hade båda bestämt oss för att duscha nu på morgonen, men nej, det var alldeles för skönt att ligga kvar i sängen en extra timme. Så här sitter vi i skolan med flottigt hår, så jävla hett. Fan vad jag diggar dig!


Kommentarer
Postat av: zara

diggar dig med kompis

2009-09-30 @ 09:50:40
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback